Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 63 találat


wiq Elküldve: 2016-03-16 13:00 Karosszéria (javítás?)

Üdv.

Aki már megcsináltatta a hátsó futómű "kiszakadást" - vagyis a dübögés orvoslova lett - e46-on kérlek írja meg, hogy hol és kb mennyiért csináltatta. Nekem difi nagy szilent és difi tartó szilentek csere után is ugyanúgy dübög sajnos. Biztos vagyok benne, hogy a bal oldalon ki van szakadva.

Elérhetőséget és címet is kérnék, legjobb lenne Szeged környékén..

Köszi!

wiq Elküldve: 2016-03-03 08:37 Bal hátsó futómû hiba

Kedves Márkatársak!

Nekem is bal hátsó futómű problémám van. Szóval kisebb útegyenetlenségek esetén - balról hallom - halk kopogás hallható, nagyobb kátyúk, keresztbordák esetén nincs hang. Futóműre más panaszom ezen kívül nincs, szép egyenesen fut, jól csillapít, rázópadon is teljesen jó értékeket produkál. Hátsó fék felől elvileg nem jöhet a hang, mivel teljes hátsó fékfelújítás volt (tárcsa, betét, fékpofa, rugók stb).

Másik rendellenes hang problémám - a fórumon sokak által emlegetett - a hátsó dübögés. Első körben cseréltettem a nagy difi szilentet és a difit tartó két kisebb szilentet. A dübögés ugyanúgy megvan, főleg kisebb sebesség fokozatban és rükvercben amikor a kuplungot ráengedem. Óvatos váltásnál kiküszöböhető a dübögés. Egyébként álló helyzetben - akár álló motorral - is van hátulról hang 1-2-be váltáskor.

Vajon összetett difi, futóműtartó kiszakadás problémám van? A szerelő átnézte az egész hátsó futóművet, minden többi szilent, váz rögzítéseknél nem talált semmi problémát. A kocsin gyári fényezés van rozsda nélkül, ritka szép állapotú 1998-as gyártási évhez (10. havi) képest, egyébként 320 i sedan.

Szegedi vagyok, ha futómű kiszakadásom lenne, ismertek olyan karosszériást a környéken aki vállal ilyen felújítást, nyilván ehhez kisebb szerelési kompetencia is kell, a híd leszerelése végett. Esetleg még Pesten?

A kocsival egyébként semmi más problémám nincs, ezek a dübögések nem okoznak használatban problémát, lehet hogy csak engem zavar...

Köszönöm a segítséget.

wiq Elküldve: 2015-11-26 11:48 Futómû és hibái

Bitu79 írta:
wiq írta: Üdv.

Nem régen vásároltam egy 1998 év végi e46 320i-t. A problémám az, hogy már az állapotfelmérésem is - a rázópadon - hátulról, mindkét oldaról nem hangos zörgés hallható. Egyébként az állapotfelmérésen rendben volt minden csillapítás érték és az NKH-s forgalomba helyezésen is. Menet közben ez a zörgés nem hallható, azonban elinduláskor (nem minden elindulás esetén) enyhe egyszeri "dübögés" hallható. Szilent probléma? Vagy ki van szakadva a hátsó futómű rögzítés? Köszönöm: Viktor


Manuális váltós?
Lehet a differenciálműt hallod csak.
1-2-3-asban dübben mindegyik manuális e46-os egy picit,ha csúnyán kuplungolsz.
Ha nem ez a baj,akkor passz.
Hallgatózni kell.
De látom írtál pár más problémát is több topikba.
Hát nem irigyellek...
Na én épp ezért nem cserélem le a szinte problémamentes autómat.
Használd felül a keresőt is.
Az szavakra keres rá a topikokon belül.
Hátha volt már szó hasonlóról korábban.

Üdv.

Igen, kézi váltós. Én csak egyesben hallok dübbenést, 0-ról induláskor.

Egyébként ez a dübögés dolog izgat a legjobban, a többi csak csinosítás (pdc és hátsó ajtó nyitáskapcsolók). Fizetős állapotfelmérést csináltattam rajta, és az NKH-s forgalomba helyezésen is átment csont nélkül, úgyhogy bízom benne, hogy nem olyan komoly a baj. Menet közben semmi hangja nincs a futóműnek, egyébként a rögzítés kiszakadásnál azt olvastam, hogy erős fékezéskor is hangja van (ennek nincs semmi) és jellemzően a 1999-es évjáratokat érintette.




theprob Elküldve: 2015-10-13 12:24 Autóvásárlás

YELLOW írta:
theprob írta:
YELLOW írta:
theprob írta: Sziasztok!

Első kocsi vásárlása előtt állok és mivel egy 3-mas már nagyon régóta álom, így elkezdtem nézegetni a 90-2000 közötti, környéki modelleket. 320i E36-ot konkrétan, ezek azok amikből olyan áron láttam eladó kocsikat, amiket meg tudnék még magamnak engedni pár hónap múlva (700k-s plafon).

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni a rutinos és rapasztalt BMW-s (leendő) kollégáktól, hogy mennyire reálisak az elképzeléseim? Mennyire lehetnek megbízhatóak ezen évjáratú autók ebben az árkategóriában, valamint, hogy benzines verzióval mennyire járnék jól/rosszul. Volt egy cikk a vezess.hu-n ezen témában és ott a dízel verziót eléggé lutrinak írták le, továbbá az áruk is jelentősen drágább.

Amikkel eddig szemezgettem, általam megítélt szimpatikussági sorrendben (csökkenő sorrendben):

1. Leírás alapján "túl szép, hogy igaz legyen" kategória, szerintem. Ettől ftlen képek alapján szépnek tűnik.

2.

3.

Előre is köszönöm a segítségeteket!



1: ha igaz volna már nem lenne meg. lóg az ajtókárpit, a tetőkárpit. valószínű agyon tisztították. de mondom már rég elvitték volna.
2: talán ezt, de a bőr nagyon repedezett
3: miért cseréltek motort?

képekről ennyit. ha valami tetszik meg kell nézni élőben.


Persze, nyilván meg kell nézni élőben. Most inkább magára az e36-ra, a benzines verzióra voltam kíváncsi, meg, hogy ennyiért lehet-e találni normális autót. Máshol azt írták, hogy az E36 eléggé rizikós, mert sok a nagyon ratyi állapotú. Bár szerintem ez minden szériára, márkára elmondható.

Egyébként döntés meghozása előtt biztos ráengednék az autóra egy szerelőt vagy állapotfelmérést kérnék. Zsákbamacskát én sem akarok venni.



E36 előnye anniy, hogy ekkor még elég jó, megbízható motorok voltak. 20i hátránya annyi, hogy egy 1.8-as is megy úgy egy szintig simán. viszont annyit fogyaszt, mint egy 25i. de jó motor amúgy. viszont a fő gond a kasztni. iszonyat szeretnek rohadni. főleg ha sérült volt, márpedig a nagyrésze az volt, akkor pláne.
én azt mondom, hogy a hátsó futóműkiszakadás itt is jelen van. én két E36 20i-t is láttam aminél ki volt. javítható amúgy.
én már most E46-ot sem vennék. magyra piac tele van lestrapált, sokszor bontás elől kintről behozott példényokkal. időm és idegrendszerem nem volna a kereséshez. kevés az olyan autót, amit tényleg azért adnak el, mert típust váltanak, vagy tényleg nagyon kell a pénz, amúgy az autónak nincs baja. mert vagy van baja, azért eladó, vagy nincs pénz, de akkor javítani, karbantartani sem volt pénz.
én azt tudom mondani, hogy sok sikert és kitartást. szerintem inkább külföldön érdemes nézni, ahol kevésbbé van télen sózás.


Meglesem még a nem magyar papíros autókat is, úgy kicsit nagyobb a választék.

Visszatérve a Diesel-esekre, ezeket mennyire ajánljátok? Mert ahogy olvastam ezeket jóval drágább fenntartani... Ezekből találtam jóárasat még E46-ból is, bár ezek sztem megint olcsó húsnak,... kategória.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...an-9403032
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-9446020
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-9436834
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-9382387

Bár annyit úgy se mennék vele, hogy megérje a diesel... , csak az a turbó el tudja csavarni az ember fejét... :oops:




YELLOW Elküldve: 2015-10-13 09:28 Autóvásárlás

theprob írta:
YELLOW írta:
theprob írta: Sziasztok!

Első kocsi vásárlása előtt állok és mivel egy 3-mas már nagyon régóta álom, így elkezdtem nézegetni a 90-2000 közötti, környéki modelleket. 320i E36-ot konkrétan, ezek azok amikből olyan áron láttam eladó kocsikat, amiket meg tudnék még magamnak engedni pár hónap múlva (700k-s plafon).

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni a rutinos és rapasztalt BMW-s (leendő) kollégáktól, hogy mennyire reálisak az elképzeléseim? Mennyire lehetnek megbízhatóak ezen évjáratú autók ebben az árkategóriában, valamint, hogy benzines verzióval mennyire járnék jól/rosszul. Volt egy cikk a vezess.hu-n ezen témában és ott a dízel verziót eléggé lutrinak írták le, továbbá az áruk is jelentősen drágább.

Amikkel eddig szemezgettem, általam megítélt szimpatikussági sorrendben (csökkenő sorrendben):

1. Leírás alapján "túl szép, hogy igaz legyen" kategória, szerintem. Ettől ftlen képek alapján szépnek tűnik.

2.

3.

Előre is köszönöm a segítségeteket!



1: ha igaz volna már nem lenne meg. lóg az ajtókárpit, a tetőkárpit. valószínű agyon tisztították. de mondom már rég elvitték volna.
2: talán ezt, de a bőr nagyon repedezett
3: miért cseréltek motort?

képekről ennyit. ha valami tetszik meg kell nézni élőben.


Persze, nyilván meg kell nézni élőben. Most inkább magára az e36-ra, a benzines verzióra voltam kíváncsi, meg, hogy ennyiért lehet-e találni normális autót. Máshol azt írták, hogy az E36 eléggé rizikós, mert sok a nagyon ratyi állapotú. Bár szerintem ez minden szériára, márkára elmondható.

Egyébként döntés meghozása előtt biztos ráengednék az autóra egy szerelőt vagy állapotfelmérést kérnék. Zsákbamacskát én sem akarok venni.



E36 előnye anniy, hogy ekkor még elég jó, megbízható motorok voltak. 20i hátránya annyi, hogy egy 1.8-as is megy úgy egy szintig simán. viszont annyit fogyaszt, mint egy 25i. de jó motor amúgy. viszont a fő gond a kasztni. iszonyat szeretnek rohadni. főleg ha sérült volt, márpedig a nagyrésze az volt, akkor pláne.
én azt mondom, hogy a hátsó futóműkiszakadás itt is jelen van. én két E36 20i-t is láttam aminél ki volt. javítható amúgy.
én már most E46-ot sem vennék. magyra piac tele van lestrapált, sokszor bontás elől kintről behozott példényokkal. időm és idegrendszerem nem volna a kereséshez. kevés az olyan autót, amit tényleg azért adnak el, mert típust váltanak, vagy tényleg nagyon kell a pénz, amúgy az autónak nincs baja. mert vagy van baja, azért eladó, vagy nincs pénz, de akkor javítani, karbantartani sem volt pénz.
én azt tudom mondani, hogy sok sikert és kitartást. szerintem inkább külföldön érdemes nézni, ahol kevésbbé van télen sózás.

sutius Elküldve: 2015-09-21 20:28 Futómû és hibái

Umberto írta: Sziasztok!
Hallottam az E46 hátsó futómű kiszakadás problémájáról erősebb motorok esetében. Gondolom itt 328i 330i-ről van szó.
Az lenne a kérdésem, hogy ezt a BMW szériában javította-e, ha igen, akkor csak az erősebb változatok esetében, vagy a 20-25i is megkapta az erősebbet? Vagy azokban megmaradt a gyengébb?
Köszönöm és Üdv!

ha jól tudom a facelift utáni modellekben ezek már javitva lettek, kis és nagy motoroknál egyaránt.
ha jól látom a tied már FL utáni, tehát nem érint ez a probléma:kiraly:
Üdv,
Norbi

Umberto Elküldve: 2015-09-21 19:53 Futómû és hibái

Sziasztok!
Hallottam az E46 hátsó futómű kiszakadás problémájáról erősebb motorok esetében. Gondolom itt 328i 330i-ről van szó.
Az lenne a kérdésem, hogy ezt a BMW szériában javította-e, ha igen, akkor csak az erősebb változatok esetében, vagy a 20-25i is megkapta az erősebbet? Vagy azokban megmaradt a gyengébb?
Köszönöm és Üdv!

Hektor Elküldve: 2015-01-25 11:49 Autóvásárlás

gfeco írta:
Hektor írta:
gfeco írta: 316i ből én ugy gondolom az M43 motor nagyon megbízható.
Nem egy versenygép de cserébe tartós.
Erős lánc,kiforrott konstrukció.

318i ből is van sok féle,én abból lehet a 143 lovasat venném,de ott már van lánc probléma azt hiszem.

320i talán a legjobb lehet,bár itt több gyertya több trafó,(meg ha baj van 6 hengerrel kell számolni esetleges motorfelujitásnál)bár nem jellemző.

Fl előtti autoknak tipushibája a hátsó futómü rögzitési pontjainak kiszakadása a karosszériából.
Amugy rendszeres szervizeléssel remek autó bármelyiket választod.
Nekem személy szerint 316im van,170-et gond nélkül utazok vele,motorikusan sosem volt gondd es 300 e km van benne.olajat nem fogyaszt.
De ha visszamehetnék 320 alatt nem vennék.



Nos köszönöm, ilyen válaszokban reménykedtem. Tehát 316i elméletileg tartós, BMW-s körökben leggyengébbnek számító, de megbízható. 318i FL előttik futóműproblémáinál van valami évjárat, felépítmény konkrétum, vagy mindre jellemző, ami Fl előtti ? FL után a 143 Le vezérlésprobléma gyakori lehet ?


Én ugy tudom de majd kijavitanak hogy 2001.09-től van Facelift.De nem mindre igaz a futóműbaj, nekem pl nincs ilyen bajom.Inkább az erősebb motorokra jellemző.Ahol nincs nagy nyomaték ott kevesebb a meghibásodás mértéke.
Egy 330i előbb kicsinálja a kardánt,hardyt,féltengelyeket,szilenteket,előbb nyujtja meg a láncot talán mint egy 105 lovas.

Futómű amugy mindegyikben érzékeny, lengőkarokban a gömbfejet hamar hazavágják a magyar utak,kuplung kettőstömegű, jo drága , autómatáról nincs tapasztalat.
Sárvédőivek hátul hajlamosak rozsdára igy 15 év körül.

Azért azt tudd hogy ez is csak autó a szilentek szimmeringek 15 év alatt jocskán elöregedtek, motorolajszivárgás szinte elképzelhetetlen, a gyorscsatis vizcsövek itt ott kezdenek azért szivárogni, müanyag vizcsonkok is öregszenek, elérik az anyaguk.
Lengéscsillapitók hátul szokták megadni magukat.Persze vehetsz autót fanatikustol aki mindent cserélt de azért nem ez a jellemző itthon.És én csak saját tapasztalatból tudom hogy igy 15 évesen 300 e km-el azért jönnek a gondok.
csak a januárom igy indult:
Váltóolaj csöpögés, két darab szimmering, ha már fel volt emelve akkor diffi szimmeringek, lengéscsillapitok hátul.(szimmering átszakadt, golyaláb folyt)
2 nap mulva kulcshalál, rá két nap Gm halál.
majd generátor off 2 nap mulva.Hazavontatás.
Szerelés közben meg észrevettem hogy csöpög a viz a termosztátnál lévő gumicsőnél, és a vizpumpát meghallgatva elég csapágyas volt.
és megállapitottam hogy elbirna két uj szijat is, mert elég szarul néz ki.
Rengeteget megyek vele és nagyon szeretem annak ellenére is hogy most löttem rá 150 et és még 50 et gond nélkül rábirnék.
De ez van.Viszont ha nincs baja sok örömet okoz.
Probálj minnél fiatalabbat és keveset futottat.




Köszönöm a válaszod ! Többet csak akkor zavarlak titeket, ha már lesz konkrét kiszemelt példány. Kicsit félek a cserétől, mert bár most 1996-os évjáratú idősebb autóm van, nem volt vele sok probléma. Csakhogy eljárt felette az idő és BMW lenne a következő kiszemelt áldozat. Jó utat nektek !

gfeco Elküldve: 2015-01-25 11:31 Autóvásárlás

Hektor írta:
gfeco írta: 316i ből én ugy gondolom az M43 motor nagyon megbízható.
Nem egy versenygép de cserébe tartós.
Erős lánc,kiforrott konstrukció.

318i ből is van sok féle,én abból lehet a 143 lovasat venném,de ott már van lánc probléma azt hiszem.

320i talán a legjobb lehet,bár itt több gyertya több trafó,(meg ha baj van 6 hengerrel kell számolni esetleges motorfelujitásnál)bár nem jellemző.

Fl előtti autoknak tipushibája a hátsó futómü rögzitési pontjainak kiszakadása a karosszériából.
Amugy rendszeres szervizeléssel remek autó bármelyiket választod.
Nekem személy szerint 316im van,170-et gond nélkül utazok vele,motorikusan sosem volt gondd es 300 e km van benne.olajat nem fogyaszt.
De ha visszamehetnék 320 alatt nem vennék.



Nos köszönöm, ilyen válaszokban reménykedtem. Tehát 316i elméletileg tartós, BMW-s körökben leggyengébbnek számító, de megbízható. 318i FL előttik futóműproblémáinál van valami évjárat, felépítmény konkrétum, vagy mindre jellemző, ami Fl előtti ? FL után a 143 Le vezérlésprobléma gyakori lehet ?


Én ugy tudom de majd kijavitanak hogy 2001.09-től van Facelift.De nem mindre igaz a futóműbaj, nekem pl nincs ilyen bajom.Inkább az erősebb motorokra jellemző.Ahol nincs nagy nyomaték ott kevesebb a meghibásodás mértéke.
Egy 330i előbb kicsinálja a kardánt,hardyt,féltengelyeket,szilenteket,előbb nyujtja meg a láncot talán mint egy 105 lovas.

Futómű amugy mindegyikben érzékeny, lengőkarokban a gömbfejet hamar hazavágják a magyar utak,kuplung kettőstömegű, jo drága , autómatáról nincs tapasztalat.
Sárvédőivek hátul hajlamosak rozsdára igy 15 év körül.

Azért azt tudd hogy ez is csak autó a szilentek szimmeringek 15 év alatt jocskán elöregedtek, motorolajszivárgás szinte elképzelhetetlen, a gyorscsatis vizcsövek itt ott kezdenek azért szivárogni, müanyag vizcsonkok is öregszenek, elérik az anyaguk.
Lengéscsillapitók hátul szokták megadni magukat.Persze vehetsz autót fanatikustol aki mindent cserélt de azért nem ez a jellemző itthon.És én csak saját tapasztalatból tudom hogy igy 15 évesen 300 e km-el azért jönnek a gondok.
csak a januárom igy indult:
Váltóolaj csöpögés, két darab szimmering, ha már fel volt emelve akkor diffi szimmeringek, lengéscsillapitok hátul.(szimmering átszakadt, golyaláb folyt)
2 nap mulva kulcshalál, rá két nap Gm halál.
majd generátor off 2 nap mulva.Hazavontatás.
Szerelés közben meg észrevettem hogy csöpög a viz a termosztátnál lévő gumicsőnél, és a vizpumpát meghallgatva elég csapágyas volt.
és megállapitottam hogy elbirna két uj szijat is, mert elég szarul néz ki.
Rengeteget megyek vele és nagyon szeretem annak ellenére is hogy most löttem rá 150 et és még 50 et gond nélkül rábirnék.
De ez van.Viszont ha nincs baja sok örömet okoz.
Probálj minnél fiatalabbat és keveset futottat.


Hektor Elküldve: 2015-01-25 10:15 Autóvásárlás

gfeco írta: 316i ből én ugy gondolom az M43 motor nagyon megbízható.
Nem egy versenygép de cserébe tartós.
Erős lánc,kiforrott konstrukció.

318i ből is van sok féle,én abból lehet a 143 lovasat venném,de ott már van lánc probléma azt hiszem.

320i talán a legjobb lehet,bár itt több gyertya több trafó,(meg ha baj van 6 hengerrel kell számolni esetleges motorfelujitásnál)bár nem jellemző.

Fl előtti autoknak tipushibája a hátsó futómü rögzitési pontjainak kiszakadása a karosszériából.
Amugy rendszeres szervizeléssel remek autó bármelyiket választod.
Nekem személy szerint 316im van,170-et gond nélkül utazok vele,motorikusan sosem volt gondd es 300 e km van benne.olajat nem fogyaszt.
De ha visszamehetnék 320 alatt nem vennék.



Nos köszönöm, ilyen válaszokban reménykedtem. Tehát 316i elméletileg tartós, BMW-s körökben leggyengébbnek számító, de megbízható. 318i FL előttik futóműproblémáinál van valami évjárat, felépítmény konkrétum, vagy mindre jellemző, ami Fl előtti ? FL után a 143 Le vezérlésprobléma gyakori lehet ?